Doa Yang Lain Sebelum Salam, Antara Tasyahud Dan Salam

Assalamualaiku wr wb, pada kesempatan kali ini saya akan mempaparkan doa yang lain sebelum salam, di antara tasyahud dan salam, dengan membaca doa ini mudahmudahan allah dapat mengampuni doa kita yang sudah lalu dan yang akan datang, dosa yang kita sembunyikan dan doa yang kita tidak ketahui, kita serahkan semuanya kepada allah karena dialah yang maha mengetahui semua dosa dari diri kita https://www.kajianmuslim.net/2019/03/doa-yang-lain-sebelum-salam-antara.html

Dan mudah mudahan tulisan ini juga dapat bermanfaat buat teman teman semuanya, tanpa panjang lebar berikut doanya saya paparkan dibawah.

BERIKUT DOANYA

ARTINYA: “Antara tasyahud dan salam, Rasulullah Saw mengucapkan “Ya Allah, ampunilah aku, dosa yang telah lalu dan dosa belakangan, dosa yang telah aku sembunyikan dan yang aku tampakkan, perbuatan berlebihanku, dosa yang engkau lebih mengetahuinya daripada aku, engkau yang pertama dan engkau yang terakhir. tiada tuhan selain engkau”. (HR. Muslim).

Nah teman-teman itulah doa yang lain sebelum salam, mudah mudahan dengan membaca doa ini dosa kita dapat di ampuni aleh allah swt, untuk artikel ini saya cukupkan sampai disini, ikuti terrus update artikel di blog ini ya, akhirkata saya ucapkan wasallam.

Facebook Comments

Leave a Reply